Procedura „Auditowanie”
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Procedura „Auditowanie” wraz z załącznikami i formularzami.
W jaki sposób przeprowadzić audit, aby dobrze przyjrzeć się zgodności prowadzonych w firmie działań z wdrożonymi procedurami SZBHP oraz wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość?
W jakim celu przeprowadzamy audity wewnętrzne?Czy przeprowadzane są w zaplanowanym i ustalonym terminie? Kto powinien się tym zająć? W jaki sposób interpretować i przedstawiać wnioski? To tylko część pytań związanych z auditami, na które należy sobie odpowiedzieć, gdy w swojej firmie wdrażamy system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy (SZBHP).
W jakim celu przeprowadzamy audity wewnętrzne?
Po pierwsze, w ten sposób sprawdzamy, czy nasz SZBHP jest zgodny z wymaganiami normy oraz wymaganiami naszej firmy, z uwzględnieniem realizowanej polityki i wyznaczonych celów BHP.
Po drugie, dzięki auditom możemy ustalić, czy SZBHP jest skutecznie wdrażany i utrzymywany.
Po trzecie, działania te przygotowują nas do auditów zewnętrznych prowadzonych przez klientów, kontrahentów, jednostki certyfikujące, czy instytucje rządowe.
Znacznie lepiej, jeśli to my zauważymy i zniwelujemy wszelkiego rodzaju niezgodności, niż mieliby to zrobić inni.
Jak sprawnie i skutecznie przeprowadzić audit wewnętrzny?
Doskonałą odpowiedzią na to pytanie jest nasza procedura „Auditowanie”. Przy jej pomocy szybko i sprawnie zaplanujesz i przeprowadzisz autity w swojej firmie, w tym:
- zaplanujesz program auditów, określając: częstotliwość, metody, odpowiedzialność, konsultacje, wymagania dotyczące planowania i raportowania,
- określisz kryteria i zakres każdego auditu,
- wybierzesz auditorów oraz taki sposób przeprowadzenia auditów, który zapewni obiektywne i bezstronne podejście,
- określisz komu i w jaki sposób przedstawić wyniki auditów (kierownictwo, pracownicy oraz inne zainteresowane strony)
- ustalisz, jakie działania należy podjąć w przypadku wykrycia niezgodności,
- określisz, w jaki sposób będziesz przechowywać dokumentację.
Trudne? Niekoniecznie.
Czy wiesz, że pracując z naszymi szablonami:
- Oszczędzasz czas – wszystkie działania wykonasz znacznie szybciej.
- Masz pewność, że wszystko będzie jak należy – szablony zostały stworzone przez naszych specjalistów w oparciu o fachową wiedzę i praktyczne doświadczenie.
Dodatkowo szablony te są:
- edytowalne, więc w szybki i prosty sposób stworzysz dokumentację na potrzeby swojej firmy,
- kompletne, dlatego możesz z nich korzystać bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma,
- częściowo uzupełnione, dzięki czemu zawierają już wiele odpowiedzi na Twoje pytania typu: jak? po co? dlaczego?
Dlatego praca z nimi to czysta przyjemność.
Co jeszcze warto wiedzieć na tym etapie?
Jeśli zastanawiasz się, czy musisz wdrażać SZBHP, żeby móc skorzystać z tej procedury, to odpowiadamy: absolutnie NIE. Wprawdzie procedura jest częścią SZBHP, jednak jeśli chcesz poprawić jedynie ten obszar w swojej firmie, wykorzystanie dedykowanych szablonów znacznie Ci to ułatwi. Dzięki formularzom i załącznikom przeprowadzisz cały proces w sposób sprawny, kompletny i usystematyzowany.
Korzystaj i działaj. Nic nie tracisz, bo zapewniamy:
GWARANCJĘ SATYSFAKCJI
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją satysfakcji. Więc jeżeli ten produkt nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze bez zadawania żadnych pytań. Oczywiście, jeśli zechcesz podzielić się z nami swoją opinią, chętnie Cię wysłuchamy, bo naprawdę zależy nam na tym, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości.
Warunki otrzymania produktu
Link do pobrania produktu: procedura: AUDITOWANIE wg normy PN-ISO 45001:2018 otrzymasz NATYCHMIAST po dokonaniu opłaty i zaksięgowaniu jej przez BHP Consulting.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji:
- tel: (+48) 24 263 45 69
- e-mail: pomoc@pogotowiebhp.com.pl