Praca zdalna – Regulamin opracowany na zamówienie klienta
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Regulamin pracy zdalnej – dokument tworzony na zamówienie.
Zapewne wiesz, że 7 kwietnia 2023 r. jest jedną z kluczowych dat – od tego dnia wchodzą w życie nowe regulacje prawne związane z pracą zdalną.
W związku z tym pojawia się pytania:
- Jakie konkretne zasady należy wprowadzić w firmie?
- W jaki sposób poinformować o tym swoich pracowników?
- Jakich zmian w dokumentacji to wymaga?
Z rozmów z naszymi klientami wiemy, że najprostszą i najwygodniejszą dla nich formą jest stworzenie oddzielnego dokumentu, jakim jest:
Regulamin pracy zdalnej
Taki regulamin możesz napisać samodzielnie lub zlecić jego wykonanie nam.
Kiedy warto skorzystać z naszej oferty stworzenia Regulaminu pracy zdalnej?
- Gdy w swojej firmie stosujesz niestandardowe rozwiązania związane z pracą zdalną.
- Gdy zależy Ci, aby stworzony dokument był rzetelny i czytelny dla Twoich pracowników.
- Gdy chcesz oszczędzić czas – wiesz, że samodzielne tworzenie Regulaminu pracy zdalnej może okazać się czasochłonne.
Dlaczego warto zlecić napisanie Regulaminu pracy zdalnej właśnie nam?
- Pewność – Regulamin tworzony jest we współpracy z prawnikiem, dlatego masz pewność, że wszystkie punkty regulaminu zostaną zapisane poprawnie, zgodnie z obowiązującą nowelizacją Kodeksu pracy.
- Dopasowanie – powstały dokument dokładnie odpowiada potrzebom Twojej firmy.
- Szybkość – regulamin opracujemy w ciągu 5 dni roboczych od uzyskania wszystkich potrzebnych nam informacji.
Jak wygląda cała procedura?
- Dokonujesz zakupu w naszym sklepie internetowym.
- Kontaktujemy się z Tobą, w celu ustalenia szczegółów i poinformujemy Cię, czego będziemy potrzebować do opracowania regulaminu.
- Przesyłasz nam informacje potrzebne do napisania regulaminu.
- W ciągu 5 dni roboczych, liczonych od skompletowania wszelkich niezbędnych informacji zajmujemy się opracowaniem treści regulaminu.
- Wysyłamy Ci tekst Twojego regulaminu w wersji elektronicznej do weryfikacji i akceptacji.
- Zatwierdzasz dokument i wprowadzasz w życie w swojej firmie.
Co jeszcze należy wiedzieć?
Cena obejmuje opracowanie regulaminu dla firm zatrudniających do 100 pracowników.
Dla większych firm usługa wyceniana jest indywidualnie. Jeśli w Twojej firmie zatrudniona jest większa liczba pracowników, a Ty potrzebujesz dokument stworzony na zamówienie, skontaktuj się z nami w tej sprawie.
Co obejmuje Regulamin pracy zdalnej?
Wszystkie punkty, jakie powinien obejmować taki dokument, opracowane pod kątem specyfiki i wymogów Twojej firmy.
Punkty regulaminu:
- Postanowienia ogólne
- Warunki podjęcia pracy zdalnej
- Zasady wykonywania pracy zdalnej
- Polecenie wykonywania pracy zdalnej
- Obowiązek uwzględnienia przez Pracodawcę wniosku Pracownika o wykonywanie pracy zdalnej
- Przywrócenie poprzednich warunków pracy
- Ochrona danych osobowych
- Obowiązki Pracodawcy
- Kontrola w miejscu świadczenia pracy zdalnej
- Wyłączenia pracy zdalnej
- Odpowiednie stosowanie przepisów prawa pracy
- Okazjonalna praca zdalna
Załączniki:
OŚWIADCZENIA:
- o zapoznaniu się z treścią Regulaminu pracy zdalnej,
- o zapoznaniu się z oceną ryzyka zawodowego oraz informacją zawierającą zasady bezpiecznego i higienicznego wykonywania pracy zdalnej,
- o posiadaniu warunków lokalowych i technicznych do wykonywania pracy zdalnej,
WNIOSKI:
- o uzgodnienia dotyczące wykonywania pracy zdalnej,
- o wykonywanie okazjonalnej pracy zdalnej.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji:
- tel.: (+48) 24 263 45 69
- e-mail: pomoc@pogotowiebhp.com.pl
P. S.
W swojej ofercie posiadamy również inny produkt: Szablon Regulaminu pracy zdalnej.
Stąd może pojawić się pytanie: skąd mam wiedzieć, co wybrać? Szablon dokumentu, czy usługę tworzenia Regulaminu pracy zdalnej na zamówienie?
Zazwyczaj sprawa jest jasna. Jeśli jesteś zobligowany do tego, aby w swojej firmie wprowadzić niestandardowe rozwiązania związane z pracą zdalną, wtedy dokument „szyty na miarę” jest dużo lepszym rozwiązaniem. Przy standardowych zapisach, zazwyczaj wystarcza uzupełnić szablon.
Jednak jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami. Po krótkiej rozmowie będziemy w stanie zaproponować Ci korzystniejsze dla Ciebie rozwiązanie.
GWARANCJA SATYSFAKCJI
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją satysfakcji. Więc jeżeli ten produkt nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze bez zadawania żadnych pytań. Oczywiście, jeśli zechcesz podzielić się z nami swoją opinią, chętnie Cię wysłuchamy, bo naprawdę zależy nam na tym, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości.
Warunki otrzymania produktu
Link do pobrania produktu: Regulamin pracy zdalnej, otrzymasz NATYCHMIAST po dokonaniu opłaty i zaksięgowaniu jej przez BHP Consulting.