Procedura „Określenie wymagań prawnych i innych wymagań BHP”
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Procedura „Określenie wymagań prawnych i innych wymagań BHP” wraz z załącznikami i formularzami.
W jaki sposób zidentyfikować i wprowadzić wymagania prawne związane z BHP, aby cały proces był: prosty, szybki i kompletny, a aktualizacja zmian łatwa i przyjemne?
Powiedzmy sobie szczerze. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że określenie wszystkich wymagań prawnych związanych z BHP oraz śledzenie i wprowadzanie wszystkich zmian, jest nie lada wywianiem. Z jednej strony jest to bardzo ważne – uchybienia w tym obszarze, szczególnie gdy w przedsiębiorstwie zdarzy się wypadek, skutkują nałożeniem różnego rodzaju kar. Z drugiej strony jest to trudne – przepisy prawne dotyczące BHP znajdują się w kilku różnych ustawach, przez co szukanie zapisów konkretnych aktów prawnych, które dotyczą Twojego przedsiębiorstwa, jest skomplikowane. Dodatkową trudność może sprawić ich właściwa interpretacja. Jakby tego było mało, dochodzą jeszcze trudności związane z aktualizacją zmian. Zmianom ulegają przepisy. Zmienia się również Twoje przedsiębiorstwo, w którym każda zmiana np. otwarcie nowego działu, wprowadzenie nowej linii produkcyjnej, czy zakup maszyny może wymagać aktualizacji w określeniu wymagań prawnych związanych z BHP.
Jak się zabrać do określenia wymagań prawnych związanych z BHP w swojej firmie?
Jeśli wprowadzasz w swojej firmie SZBHP, to norma PN-ISO 45001:2018 dokładnie opisuje to zagadnienie. Dzięki normie cały proces staje się bardziej uporządkowany, choć niekoniecznie prostszy – nadal pozostaje wiele pracy związanej z przystosowaniem wymogów normy do specyfiki konkretnej firmy.
Czy można to ułatwić?
Zdecydowanie TAK. Właśnie do tego celu zostały stworzone nasze szablony SZBHP. Pracując z nimi:
- Oszczędzasz czas – wszystkie działania wykonasz znacznie szybciej.
- Masz pewność, że wszystko będzie jak należy – szablony zostały stworzone przez naszych specjalistów w oparciu o fachową wiedzę i praktyczne doświadczenie.
Dodatkowo szablony te są:
- edytowalne, więc w szybki i prosty sposób stworzysz dokumentację na potrzeby swojej firmy,
- kompletne, dlatego możesz z nich korzystać bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma,
- częściowo uzupełnione, dzięki czemu zawierają już wiele odpowiedzi na Twoje pytania typu: jak? po co? dlaczego?
Dlatego praca z nimi to czysta przyjemność.
Przechodząc przez procedurę: Określenie wymagań prawnych i innych wymagań BHP, w szybki sposób określisz i ustalisz:
- Które akty prawne powinny mieć zastosowanie w Twoim przedsiębiorstwie, w jakiej ustawie są zapisane oraz w jaki sposób je interpretować.
- Kto będzie odpowiedzialny za śledzenie zmian oraz dokona analizy, które z tych zmian należy wprowadzić w Twojej firmie.
- Kto opracuje, a kto zatwierdzi propozycje działań, zmierzających do dostosowania się do nowego wymagania?
- Kto i w jakiej formie będzie przekazywał pracownikom informacje o zmianach?
Co jeszcze warto wiedzieć na tym etapie?
Jeśli zastanawiasz się, czy musisz wdrażać SZBHP, żeby móc skorzystać z tej procedury, to odpowiadamy: absolutnie NIE. Wprawdzie procedura jest częścią SZBHP, jednak jeśli chcesz poprawić jedynie ten obszar w swojej firmie, wykorzystanie szablonów znacznie Ci to ułatwi. Procedura, prowadząc Cię krok po kroku, wskaże Ci konkretne obszary, które należy przeanalizować, a dzięki formularzom i załącznikom przeprowadzisz cały proces w sposób kompletny i usystematyzowany.
Pamiętaj. Z nami możesz tylko zyskać, bo zapewniamy Ci:
GWARANCJĘ SATYSFAKCJI
Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją satysfakcji. Więc jeżeli ten produkt nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze bez zadawania żadnych pytań. Oczywiście, jeśli zechcesz podzielić się z nami swoją opinią, chętnie Cię wysłuchamy, bo naprawdę zależy nam na tym, by nasze produkty były jak najwyższej jakości.
Warunki otrzymania produktu
Link do pobrania produktu: Procedura „Określenie wymagań prawnych i innych wymagań BHP” wraz z załącznikami i formularzami otrzymasz NATYCHMIAST po dokonaniu opłaty i zaksięgowaniu jej przez BHP Consulting.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji:
- tel.: (+48) 24 263 45 69
- e-mail: pomoc@pogotowiebhp.com.pl