
Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy.
Nadal zastanawiasz się, czy warto kupić nasze szkolenie? Pamiętaj, ze kupując w naszym sklepie nic nie ryzykujesz – każdy z naszych produktów objęty jest gwarancją satysfakcji, dlatego jeśli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci wszystkie pieniądze.
Reklamacja produktu bądź usługi
1. Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy zgłaszać:
- w przypadku zakupu szkolenia on-line bądź webinaru określonego w pkt III ust. 1 pkt 1 - poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt lub wiadomość wysłaną na adres e-mail: e-learning@pogotowiebhp.com.pl,
- w przypadku zakupu pozostałych produktów - poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt lub wiadomość wysłaną na adres e-mail: pomoc@pogotowiebhp.com.pl.
2. Zgłaszana reklamacja powinna zawierać między innymi opis „Reklamacja” w tytule wiadomości, oraz imię i nazwisko Klienta/Użytkownika zgłaszającego oraz adres e-mail i treść opisującą rodzaj zdarzenia będącego podstawą zgłaszanej reklamacji.
3. W terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo przesłanej reklamacji, na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail zostanie wysłana odpowiedź odnosząca się do treści otrzymanej reklamacji.