Forma dostawy w głównej mierze zależy od rodzaju zakupionego produktu.
Szkolenia stacjonarne.
Szkolenia stacjonarne odbywają się we wcześniej ustalonym terminie oraz miejscu.
Mogą być organizowane:
- u klienta – najczęściej są to zamknięte szkolenia uwzględniające potrzeby konkretnej firmy;
- w naszej siedzibie – zazwyczaj są to szkolenia otwarte, skierowane do uczestników z różnych firm.
Szkolenia na platformie e-learningowej.
Dostęp do szkoleń e-learningowych udzielany jest drogą mailową. W momencie, gdy na naszym koncie odnotujemy wpłatę, zamawiający otrzymuje od nas wiadomość z prośbą o przysłanie listy uczestników oraz ich adresów e-mail. Następnego dnia roboczego, w godzinach 7:00 – 15:00, na podane adresy e-mail wysyłane są dostępy do zakupionych szkoleń.
Szkolenia online.
W dniu szkolenia, na podany przy zakupie adres e-mail, uczestnik otrzymuje link do zalogowania się do pokoju konferencyjnego. Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym.
Prezentacje i dokumenty.
Prezentacje i szablony dokumentów są w postaci gotowych plików do pobrania. Po zaksięgowaniu wpłaty, na podany adres e-mail wysyłany jest link do zakupionego produktu.
Zaświadczenia i certyfikaty.
- W formie elektronicznej – dokumenty w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, takie jak np. zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, odbywającym się w trybie e-learningowym lub on-line, wysyłane są niezwłocznie po ukończeniu szkolenia.
- W formie papierowej – dokumenty w formie papierowej, takie jak np. zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, odbywającym się w trybie e-learningowym lub on-line, wysyłane są w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia szkolenia:
- Poczta Polska
- Kurier – wysyłka kurierem ustalana jest indywidualnie. Jeśli chcesz wybrać tę formę wysyłki, skontaktuj się z nami.